Specjalistyczne, bezobsługowe zawory antyzamarzaniowe przeznaczone m.in. dla kolejnictwa, montowane w układzie chłodzenia silnika lokomotywy i układzie dystrybucji wody użytkowej w wagonach kolejowych pasażerskich. Ponieważ zawory posiadają głowicę termostatyczną, są całkowicie mechaniczne i nie wymagają zasilania elektrycznego, czy sprężonym powietrzem.

Towar dostępny jest na zamówienie.

  • zawory automatyczne
  • eliminują kosztowne naprawy spowodowane zamarzaniem cieczy

  • zawory termostatyczne – nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania
  • konstrukcja o wysokim przepływie do szybkiego opróżniania instalacji
  • łatwy montaż
  • praktycznie bezobsługowe
  • testowane na wstrząsy i wibracje
  • możliwość serwisowania na linii
Zastosowanie m.in. w aplikacjach takich jak:

Układ chłodzenia silnika lokomotywy, układ chłodzenia kompresorów

Układ dystrybucji wody użytkowej w wagonach kolejowych pasażerskich

Automatyczny zawór upustowy
do lokomotyw
Zawór antyzamarzaniowy do lokomotyw

Automatyczny zawór upustowy o dużym wydatku. Całkowicie mechaniczny, nie wymaga zasilania zewnętrznego. Wtyk zwalnia przepływ przy spadku temperatury chłodziwa poniżej +1,7°C (dostępna wersja z temperaturą otwarcia +4,4°C). Odporny na zmiany temperatury otoczenia oraz drgania pochodzące od silnika i jazdy.

Zamknięcie i napełnienie układu realizowane po ogrzaniu wtyku. W celu napełnienia zimną wodą, należy zastosować opcjonalną zatyczkę na wtyku.

Automatyczny zawór upustowy
do wagonów kolejowych
Zawór antyzamarzaniowy do wagonów kolejowych

Automatyczny, bezobsługowy zawór upustowy o dużym wydatku, wykonany z brązu. Całkowicie mechaniczny, nie wymaga zasilania zewnętrznego. Otwiera przepływ przy spadku temperatury otoczenia poniżej +1,7°C. Zgodny z normą NSF 61/372, poddany badaniom odporności na drgania i udary.

Opcjonalna elektryczna grzałka 120V AC / 74V DC lub 230V AC montowana na zaworze, pozwala na natychmiastowe zamknięcie zaworu pomimo spadku temperatury otoczenia poniżej punktu otwarcia, do czasu nagrzania wagonu. Skraca czas przygotowania wagonu do ponownego użycia.

Dowiedz się więcej także o: